Takaisin

Suosituimmat haut

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 1.9.2024 alkaen.

Verkkokauppa

Rockseri Oy
Kasarminkatu 8
87100 Kajaani

08 633 2440
tilaukset@rockseri.fi
2497397-4

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yrityksille ja yhteisöille Suomessa ja Ahvenanmaalla. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 25,5 %. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Pidätämme oikeuden kieltäytyä painokelvottomista, sopimattomista tai lainvastaisista töistä. Asiakas vastaa painettavien kuvien käyttöoikeuksista.

Myytävillä tuotteilla voi olla asiakkaan toiveiden mukaan toteutettavia räätälöintimahdollisuuksia, käytännössä vaatteisiin painettavia logoja, nimiä tai muita kuvia. Painettavista töistä pyydämme mallikuvan, jota käytämme työn pohjana. Jos tämä paino-originaali ei ole painolaatuinen, ilmoitamme siitä asiakkaalle ja pyydämme parempilaatuista versiota kuvasta tai tarvittaessa teemme tarjouksen paino-originaalin muokkaamisesta painokelpoiseksi. Asiakkaalla on tässä vaiheessa oikeus peruuttaa tilauksensa, palautamme kaikki teiltä saamamme suoritukset.

Brodeerattavat työt vaativat aina tarjouksen pyytämisen työn monimutkaisuuden ja yksilöllisyyden vuoksi. Pyydä tarjous ennen tilauksen tekemistä.

Säilytämme painotöissä käyttämämme työkalut kaksi vuotta tilauksesta. Jos tilaat samaa painotyötä uudelleen kahden vuoden sisällä, emme veloita tilauksesta painatuksen työkalukustannuksia.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa tai laskulla. Joillekin tuotteille on mahdollista lisätä painettavaksi asiakkaan kuva tai kuvia ja niiden suuntaa-antava sijoittaminen ja koko määrätään tuote-värikohtaisesti tuotesivulla ennen ostoskoriin siirtämistä. Suurista (yli 150 tuotetta) tilauksista pyydämme tekemään erillisen tarjouspyynnön.

Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot.

Klarnan lasku- ja osamaksu-palveluissa tilauksen maksimisumma on asiakaskohtaisesti rajoitettu.

Jos valitset maksutavaksi laskun, lähetämme sinulle laskun tilauksestasi. Lähetämme tuotteet sinulle mahdollisimman pian, kun lasku on kirjautunut maksetuksi.

Painamalla ”Osta” -painiketta hyväksyt Rockseri Oy:n yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Rockseri Oy
Kasarminkatu 8
87100 Kajaani

08 633 2440
tilaukset@rockseri.fi
2497397-4

Toimitus

Suomessa toimitamme tilauksesi PostNordin tai Matkahuollon välityksellä. Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Ahvenanmaalle tehdyt tilaukset toimitamme arvonlisäverottomina.

Toimituskulut ovat alkaen 7,00 euroa/lähetys. PostNordin Home-paketti (kotiinkuljetus) alkaen 16,00 euroa/lähetys. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon.

Verkkokauppa ehdottaa PostNordin tai Matkahuollon toimitustavoilla eri noutopisteitä, joista voit valita haluamasi.

Tilaukseen liittyvien mallituotteiden toimituksesta asiakkaalle veloitamme 20 euroa. Hyvitämme nämä toimituskulut asiakkaalle kun toimitamme varsinainen tilauksen.

Valitusta toimitustavasta riippuen PostNord tai Matkahuolto lähettää tekstiviestin, kun tilaus on noudettavissa.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen. Painotöiden toimitusaika on yleensä noin 2 viikkoa. Kiireellisissä ja aikataulultaan tiukasti rajatuissa töissä kannattaa ottaa meihin suoraan yhteyttä.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Vaihto ja palautus

Meille on erittäin tärkeää, että olet tyytyväinen tuotteisiimme ja palveluumme.

Huom! Asiakkaan omalla painatuksella tai brodeerauksella varustettuja tuotteita ei voi palauttaa. Mikäli tuotteet ovat merkkaamattomia, palautettavien tuotteiden on oltava käyttämättömiä ja virheettömiä sekä edelleen myyntikelpoisia. Tässä tapauksessa voit tutustua tuotteisiin 14 päivän ajan ja tehdä ostopäätöksen.

Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun tulee palauttaa vaihdettava tuote ja tehdä uudesta tuotteesta kokonaan uusi tilaus.

Jos haluat palauttaa osan tai kaikki tuotteet, me huolehdimme hyvityksen Klarnaan ja PayPaliin. Palautettu tuote voidaan vaihtaa myös lahjakorttiin. Lahjakortti lähetetään sähköpostiin palautuksen saavuttua perille. Lahjakortti on voimassa vuoden.

Muista aina täyttää palautuslomake ja säilytä palautuksen kuitti itselläsi, kunnes palautuksesi on käsitelty.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset. Emme hyvitä asiakkaan toiveen mukaan räätälöityjä lunastamattomia tuotteita.

Ongelmatilanteet

Jos olemme toimittaneet väärän tai viallisen tuotteen, vastaamme palautuksen ja korvaavien tuotteiden toimituksen kustannuksista. Tässä tapauksessa ota yhteys asiakaspalveluun (tilaukset@rockseri.fi), jolloin annamme palautuskoodin.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa meille kirjallisesti tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Palautusosoitteet:

MATKAHUOLLON kautta

Kiinnitä tilauksesi mukana tuleva palautusosoitekortti paketin päälle. Varmista, että viivakoodi on helposti luettavissa tasaisella pinnalla. Voit palauttaa lähetyksen mihin tahansa Matkahuollon noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin. Pakettiautomaatilla valitse näytöltä ensin "Lähetä" ja seuraa näytön ohjeita.

Jos et saanut tilauksesi mukana palautusosoitekorttia, voit tilata palautuksen aktivointikoodin osoitteessa matkahuolto.fi/kirjaudu syöttämällä asiakaspalautuskoodin 9510936. Palauta paketti mihin tahansa Matkahuollon automaattiin.

Mikäli sinulla ei ole mahdollista asioida netissä, voit tehdä palautuksen Matkahuollon palvelutiskille.
Asiakaspalautuskoodilla 9510936
Rockseri Oy/Kajaanin matkahuolto, Kasarminkatu 8, 87100 Kajaani

POSTNORDIN kautta

Lue ohjeet palautukseen osoitteessa https://www.postnord.fi/vastaanota/palautukset

Kiinnitä tilauksesi mukana tuleva palautusosoitekortti paketin päälle. Varmista, että viivakoodi on helposti luettavissa tasaisella pinnalla. Voit palauttaa lähetyksen mihin tahansa PostNordin noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin. Pakettiautomaatilla valitse näytöltä ensin "Lähetä" ja seuraa näytön ohjeita.

Jos et saanut tilauksesi mukana palautusosoitekorttia, ota yhteyttä meihin.

Selaa kategorioita

Ohjeet

Hae tuotteita

Suosituimmat haut

Ostoskori

Ostoskorisi on tyhjä